2009-03-27

Eraginkortasuna saritzen

Eraginkortasun jaialdien xedea, publizitatearen onarpen profesionala da, eta gainera, irabazleak sariaz gain prestigio handia lortuko du. Bestalde, publizitate berriarentzako gida izango dira jaialdi hauek, gauzak egoki egiteko bideratuz eta akatserako arriskua murriztuz. Aukera honekin, agentziek bere profesionaltasun guztia eta errentagarritasuna lortzeko gaitasunak erakutsiko dizkite bezero berriei. Gainera, sektoreko ikasleek apartako okasioa izango dute etorkizunean bere negozioa izango denaren funtzionamendu korapilatsua ulertzeko eta klaseetan baino ikuspegi praktikoago batetik aztertzeko.

Jaialdien funtsa publizitate eraginkorrenari sari bat ematea den arren, gertaera hau harago joaten da: iragarleek helburu-enpresarialak lortzeko publizitatearen beharra dutela erakusten du, publizitatearen behartasuna eta garrantzia adierazteko era bikaina da, eta iragarlearen beharrak asetzeko nahian lortutako emaitzak lau haizetara zabaltzea errazten du. Era honetan, publizitatearen meritua ezagutaraziz.

Espainian, Eficacia sariak banatzen dira urtero 1997tik, aurretik publizitate-sektorean zegoen behar hau betez. Kontsultoreen Taldeak antolatzen ditu, Espainiako Iragarleen Elkartearen bultzakadarekin. Publizitatearen eraginkoratasuna eta honi esker lorturiko emaitzak saritzen dituen jaialdi bakarra da.